خدایا هنوزم خیلی تنهام
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 132082
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



off boy
khamoosh
دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, :: 21:55 ::  نويسنده : علی
خدایا یادت هست؟
اون روز دستتو گرفتم
بردم پیش اون با انگشت مستقیم نشون دادم
گفتم
خدایا من اینو میخوام!
...
خودت درسش كن
نگاهی بهش انداختی وگفتی.......... این!؟
من بهترازاینو بهت میدم"
من پاهامو به زمین كوبیدمو گفتم
نه!!!!
همین! من اینوخیلی دوست دارم!فقط همینو میخوام!
برگشتی مستقیم زل زدی تو چشامو گفتی:
نمیشه!آخه اون مال كس دیگه ای شده
بعد روتوبرگردوندی
قدم زنان رفتی
خدایا یادت هست؟
من هنوز تنهام ...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب